יום ראשון, 31 במרץ 2013

כיסוי לגלקסי 4 S LIne מסדרת Case Max


מגן לסמסונג גלקסי 4 + מגן מסך לגלקסי 4 במחיר  הכי הזול 

בישראל

 39 ש"ח במקום 99 ש"ח היבואן הזול והאמין ביותר בישראל


36 חודשי אחריות
מגן מסך לגלקסי 4 חינם בשווי 39 ש"ח חינם
עט סטיילוס בשווי 89 ש"ח חינם
משלוח בדואר חינם לתושבים המתגוררים מחוץ לגוש דן .




כיסוי לגלקסי קונים מיבואן רשמי

מחפשים כיסויים לגלקסי 4 ? מגנים לגלקסי 4 ? או אביזרים לסמסונג גלקסי 4 ? זכרו תמיד, כאשר אתם רוכשים אצלנו מגן לגלקסי 4 שלכם, אתם מקבלים מספר דברים .
כיסוי לגלקסי 4 איכותי שעבר ביקורת וסקירה על ידי המומחים שלנו .
מגן מסך לסמסונג גלקסי 4, מבריק או מט על פי בחירתכם,בשווי של 39 שח.
עט סטיילוס / עט מגע לכתיבה על מסך הגלקסי 4 בשווי 89 שח.
אנו היחידים בישראל המעניקים שרות שליחים עד הבית חינם על כל הזמנה.
אחריות למשך 36 חודשים על הכיסוי לגלקסי 4.
הזהרו מאתרים מתחזים .
זהו תו היבואן הגדול בישראל ליבוא ציוד מתקדם למכשיר סמארטפון מתקדמים.

יום שבת, 30 במרץ 2013

כיסוי לגלקסי 4 Ballistic

כיסוי לגלקסי 4 Ballistic
מחפשים את המגן בעל 3 השכבות הטוב בעולם לסמסונג גלקסי 4 שלכם ? מחפשים את ההגנה הטובה ביותר ? כיסוי לגלקסי 4 Ballistic הוא הכיסוי האולטימטיבי עבור מכשיר הסמסונג "גלקסי 4" העדין .
להזמנות ישירות ממחסן / חנות היבואן חייגו 072-28-28-236 

הגן על הגלקסי 4 שלך. ג'ל הפגז הבליסטי מסדרת SG שלנו מציעה 3 שכבות של הגנה בעלת הנדסת אנוש מהטובים ביותר בשוק  כיסוי לגלקסי 4 מציע אחיזה למניעת החלקה, פינות מחוזקות, ומעטפת פוליקרבונט עמידה ביותר המספקת הגנה מדהימה ביותר.
שלוש שכבות מתקדמות של הגנה
פינות מחוזוקות ביותר למניעת שברים 
שפה גדולה להגנה על מסך העדי של הגלקסי 4
מניעת החלקת הגלקסי כאשר הגלקסי מונח על פניו.

יום שישי, 29 במרץ 2013

נרתיק ריצה לגלקסי 4

"נרתיק ריצה לגלקסי 4" קונים מיבואן רשמי בלבד ליבוא כיסויים ואביזרים לגלקסי 4, נרתיק ריצה עם תו הבטיחות. להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו לאתר היבואן iphonecover.co.il
היזהרו מנרתיקי ריצה מזיופים אשר גורמים למכשיר להתחמם !


רבים מקרב משתמשי מכשיר הגלקסי 4 הם ספורטאים בנפשם, אשר רצים ומתאמנים בחדר הכושר גם מכשיר גלקסי 4S.
נרתיק ריצה לסמסונג גלקסי 4 תואם ב 100 אחוז למכשיר, כולל שקע האוזניות, כפתור הבית, הנמכה והגברה והכי חשוב מאפשר לכם להשתמש במכשיר ללא כל הפרעה באיכות המגע, הטאץ של הגלקסי 4.




בנוסף לנרתיק מספר פיצ'רים מיוחדים, מחזיר אור לבטיחות מרבית לאלו מכם אשר רצים בלילה או רוכבים עם האופניים במקומות חשוכים, מקום למפתח, נרתיק הריצה גם רחיץ וניתן לשטוף אותו. לא סופג זיעה ודוחה מים מעליו.



יום חמישי, 28 במרץ 2013

נרתיק צד לגלקסי 4

נרתיק לגלקסי 4+תופסן לחגורה "זה להיט" מבוקש בישראל

נרתיק צד לגלקסי 4 עם תופסן לחגורה קונים אך ורק מהיבואן הרשמי בישראל ליבוא כיסויים ואביזרים לסמסונג גלקסי 4, היזהרו מזיופים. להזמנות עם שליח אקספרס עד הבית חינם חייגו 072-28-282-36 או כנסו ישירות לאתר היבואן iphonecover.co.il 



רבים מלקוחותיי אשר רוכשים אצלי כיסוי לגלקסי 4, תמיד מבקשים לאחר זמן מה גם תופסן לחגורה לגלקסי 4 ולא סתם.
נרתיק צד לגלקסי 4 הוא אביזר חיוני לכל אלו מכם שאר לא אוהבים להכניס את מכשיר הסמסונג גלקסי 4 אל הכיס או להסחב איתו ביד.



לנרתיק תכונות מיוחדות של סגירה מגנטית מיוחדת אשר אינה פוגעת כלל בתפקוד המכשיר ומבטיחה לכם שמכשיר הגלקסי 4 שלכם ישאר מאובטח למשך כל היום .
בנוסף כפי שאתם יודעים מכשיר הגלקסי 4 הוא לא "אייפון", מדובר במכשיר גדול, גדול במיוחד ומאוד לא נוח להסתובב איתו במהלך היום ונרתיק צד לגלקסי 4 הוא פתרון מדהים לכלל האוכלוסיה.




להזמנות חייגו 072-28-28-236 או גלשו און ליין לאתר iphonecover.co.il


נרתיק לגלקסי 4

מחפשים נרתיק לגלקסי 4 ? נרתיק עור לגלקסי 4 ? עכשיו במבצע ענק "נרתיק לגלקסי 4 Case Max Flip Cover במחיר השקה של 69 ש"ח בלבד. להזמנות מהיבואן חייגו 072-28-28-236 או לחלופין תוכלו להזמין און ליין מאתר iphonecover.co.il 

למה לרכוש אצלנו כיסוי לגלקסי 4 ?
אצלנו תמיד תקבלו מגן מסך לגלקסי 4 מתנה.
עט סטיילוס מתנה.
משלוח חינם
אחריות למשך 36 חודשים


רבים ברשת מחפשים מידי יום כיסוי לגלקסי 4 אך ישנם כאלו המחפשים "נרתיק לגלקסי 4", ישנם מספר רב של נרתיקים לגלקסי 4 חלקם נפתחים מלמעלה למטה וחלקם נפתחים מהצד, לכל אחד יתרונות וחסרונות משל עצמו.

נרתיק לגלקסי 4 מסדרת case max מאפשר לך להטעין את הגלקסי ללא צורך בהוצאת המכשיר מהכיסוי, ישנו פתח למצלמה,פתח לרמקול, פתח לכפתורים ועוד. הכיסוי נותן הגנה די טובה למסך הגלקסי ולצידי המכשיר ונחשב ללהיט רב מכר בעולם.

יום רביעי, 27 במרץ 2013

כיסוי לגלקסי 4 Case-Mate Barely There™

iphonecover.co.il יבואן מס 1 של כיסויים לגלקסי 4 מסדרת Case Mate בישראל, היזהרו מבלוגים הרושמים בשגיאות כתיב.
כיסויים לגלקסי 4 מהסדרה הדקה והחזקה בעולם " Case-Mate Barely There™" קונים אך ורק מאתר היבואן iphonecover.co.il להזמנות חייגו 072-28-28-236 
 חפשו את תו המקוריות האמיתי.


כיסוי לגלקסי 4 דק במיוחד "Barely There" בעברית צחה, כמעט שם או בקושי מורגש ואכן כשמו כן הוא בקושי שם, למי שלא מכיר קייס מייט ברלי דר הוא אחד הכיסויים הדקים והחזקים בעולם למכשיר סמארטפון מתקדמים. הכיסוי מציע הגנה ונוחות לצד משקל כמעט אפסי, הם אולטימטיביים בספיגת זעזועים ובנויים כך שלא תרגיש אותם על מכשיר הגלקסי 4 שלך.



כיסויים לגלקסי 4 CASE MATE

סדרת הכיסויים של "קייס מייט לגלקסי 4" נחשפה תוכלו להתרשם מהליין החדש של המגנים לגלקסי S4 . את הכיסוי תוכלו להזמין ישירות מהיבואן ללא פערי תיווך כולל מגן מסך מקורי של case mate חינם .
להזמנות חייגו 072-28-28-236. ניתן להגיע למחסן היבואן לאיסוף עצמי ברחוב מלקוש 11 תל אביב יש לתאם הגעה .

© כל הזכויות שמורות ‎2013. אנדרואיד ישראל (ראה תנאי שימוש) (‎© Copyright 2013 android israel All Rights Reserved. (Terms of Use אין לעשות שימוש בחומרים באתר לפרסום מסחרי


צפו ב"כיסויים לגלקסי 4" בוידאו שהכנו

 

יום שלישי, 26 במרץ 2013

כיסוי לגלקסי 4 Case Mate Tough

כיסוי לגלקסי 4 Case Mate Tough קונים מהיבואן או ממשווק מורשה, אייפון קאבר הינו היבואן הגדול בישראל ליבוא כיסויים ואביזרים לגלקסי 4 מסדרת Case Mate | LifeProof | PureGear | SwitchEasy | Melkco | OtterBox
להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו לאתר היבואן אייפון קאבר.


למה לקנות ? כיסוי לגלקסי 4 Case Mate Tough

לאורח חיים פעילים - הליכה, ריצה או אפילו לשחק ספורט
הגנה משופרת לפקדים וחסינות מאבק.
 גישה לכל היציאות והכפתורים
עור שחור מגיע עם סיליקון שחור מעוטר בפלסטיק ABS

לא לשכוח לעולם כיסוי לגלקסי של קייס מייט קונים אך ורק באתר אייפון קאבר, היזהרו מזיופים.

"כיסוי לגלקסי 4 Case Mate Tough" נועד למי שייקח את ה"גלקסי 4"שלהם בכל מקום, בין אם זה ברכבת או במעלה הר, הכיסוי הקשיח של Case-Mate הוא אולטימטיבי בהגנה קשוחה. שילוב של שכבה פנימית מסיליקון עם פלסטיק ABS פגז סופר קשה, כיסוי זה ישמור על הטלפון שלך באופן מפתיע.
לסייום מרקם מסוגנן נראה טוב ומוסיף אחיזה משופרת.
הכיסוי הקשה של Case-Mate הוא לא רק על הגנה על המכשיר הנייד שלך, זה גם מסוגנן עם סופר  גימור מחוספס שנותן לטלפון שלך מראה ייחודי. גימור זה גם עוזר לשפר את האחיזה כך שאתה פחות צפוי לנפילות מגלקסי S4 שלך במקום הראשון, ומתנגד לכך שטביעות אצבעות ייראו בכיסוי שלך
הגנה חסינה אבק הכי חשוב הגנה משופרת לפקדים
הגנה מפני נפילות וסריטות את זה קייס מייט לגלקסי 4 עושה בקלות, אבל האם הטלפון שלך הוא נוטה לאבק ולכלוך והוא מקבל את זה בפנים ? אז אם זה יקרה בסופו של דבר הגלקסי 4 יסבול מנזק פנימי שיכול להיות יקרה מאוד לתיקון. הכיסוי הקשה של Case-Mate מקבל תכונות הגנת מאבק לכפתורים אשר מסייע להפחית את הסיכון לנזק.

למרות שכיסוי זה מציע הגנה אולטימטיבית משריטות וטיפין, הוא לא מתפשר על שימושיות . כל הלחצנים, המצלמות, הרמקולים והיציאות של סמסונג גלקסי S4 הם נגישים, כך שלעולם לא תצטרך להסיר את הכיסוי שלך על מנת להשתמש בו.


כיסויים לגלקסי 4 S LIne של היצרנית Case Max

כיסוי לגלקסי S4 + מגן מסך לגלקסי S4 רק 39 ש"ח במקום 99 ש"ח יבואן מספר 1 בישראל.
48 חודשי אחריות 
יבואן גדול נותן מחיר קטן כיסוי לגלקסי 4+מגן מסך לגלקסי4 במבצע השקה רק 49 ש"ח .

 ניתן לאסוף פיזית ממחסן היבואן מלקוש 11 תל אביב, או ברחוב הנשיא 33 קרית אונו, או ז'בוטינסקי 3 בורסת היהלומים רמת גן .
ניתן להזמין שליח עד הבית חינם בגוש דן.
ניתן לקבל את המוצר בשאר האזורים בדואר חינם.
 שלא יעבדו עליכם עם מחירים מנופחים.
 כיסויים לגלקסי S4 מסדרת הגומי קשיח של היצרנית Case Max קונים אצל היבואן רשמי, להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו לאתר היבואן iphonecover.co.il


יום ראשון, 24 במרץ 2013

כיסוי לגלקסי 4 case maxe x סיליקון

זכרו  case maxe x המקורי קונים רק אצל היבואן
 case maxe x הכיסוי המקורי הנמכר ביותר בעולם, עכשיו בסדרה מרהיבה למכשיר גלקסי 4. להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו לאתר היבואן iphonecover.co.il 


 case maxe x הוא כיסוי אשר עשוי מסיליקון איכותי ביותר ובעל עיצוב מעניין במיוחד, הכיסוי מציע איכות והגנה במחיר די זול שטרם נקבע בישראל.
כיסוי לגלקסי 4 חייב להיות בעל מספר מאפיינים על מנת שיוכל להיות נוח לשימוש יום יומי, אחד המאפיינים החשובים של מגן לגלקסי 4 הוא ללא ספק משקל קל במיוחד, פרופיל דק מאוד על מנת לא להעלות את משק המכשיר ועוביו של המכשיר ועל 2 הפרמרמטרים הללו כיסוי case maxe x לגלקסי 4 עונה עליהם בקלות.

יום שבת, 23 במרץ 2013

כיסוי לגלקסי 4 OtterBox Defender קונים מהיבואן

כיסוי לגלקסי 4 OtterBox Defender קונים אך ורק מהיבואן הגדול בישראל ליבוא כיסויים לגלקסי 4. המגן החזק בעולם 5 שכבות של הגנה לצד איכות ללא פשרות.

חוששים לרכוש באינטרנט ? ניתן להזמין בטלפון 072-28-28-236 שליח עד הבית חינם או ניתן להגיע ל 3 נקודות איסוף של המגן החזק בעולם.
1 ) מחסן ראשי מלקוש 11 תל אביב 072-28-28-236
2 ) משרדי הנהלה ז'בוטינסקי 3 בורסת היהלומים רמת גן 050-4555024
3) הנשיא 33 קרית אונו 03-5225713

כיסוי לגלקסי 4 OtterBox Defender - רבים ברשת מחפשים אחר מכשיר "גלקסי 4" ולאחר הרכישה מבינים כי מכשיר הגלקסי S4 הוא אחד הסמארטפונים המתקדמים בעולם אך ללא ספק נחשב לאחד המכשירים השבירים בעולם. כיסוי לגלקסי 4 OtterBox Defender יבטיח לכם את ההגנה הטובה בעולם למכשיר הגלקסי 4 שלכם. 5 שכבות של הגנה מהחזקות בעולם מבטיחים לכם הגנה מלאה מנפילה של למעלה מ 5 מטרים, 2 קומות.


יום שישי, 22 במרץ 2013

כיסוי לגלקסי 4 + protective cover

מגן מקורי לגלקסי 4
+ protective cover  כיסוי מקורי לגלקסי 4 מבית סמסונג .מחפשים כיסוי מקורי לגלקסי 4? כיסוי מבית סמסונג ? הכירו את המגן החדש ל galaxy 4S. להזמנות חייגו 072-28-28-236

למה לקנות אצלנו כיסוי לגלקסי 4 ? 
1) אצלנו תמיד תקבלו משלוח עם שליח עד הבית חינם.
2)אנו לא מוכרים כיסויים מזוייפים כמו בשאר האתרים.
3)אנו ספק מורשה של Otterbox, Case mate,Skech ועוד.
4) 24 חודשי אחריות מורחבת


ישנם אנשים אשר אינם מוכנים להתפשר על פחות ממצוין, לשם קח השיקה חברת סמסונג למכשיר "גלקסי 4", ליין חדש של כיסויים ואביזרים לגלקסי 4, אחד הכיסויים החדשים שלה הוא כיסוי העשוי סיליקון גמיש המגיע במספר צבעים, שחור, ירוק,כחול,לבן ומיע הגנה מצויינת למכשיר הגלקסי 4 שלכם לצד עיצוב נקי ופשוט.

יום חמישי, 21 במרץ 2013

כיסוי לגלקסי 4 עם קליפס לחגורה

עולם הכיסויים לגלאקסי 4 החדש של סמסונג כמרקחה.  כל יום אנו עדים להצגת כיסוי לגלאקסי 4 חדשני ושנה מקודמו. היום אני אציג בפניכם את אחד הכיסויים לגלאקסי 4 הנוחים ביותר בנמצא, כיסוי לגלאקסי 4 עם אפשרות לתלייה על החגורה.

הכיסוי לגלאקסי 4 הינו כיסוי שעוצב במיוחד עבור חברת גיאפון, אחת מחנויות האביבזרים לגלאקסי 4, ולכל סוגי הסמארטפונים הטובה ביותר. מה שמייחד את הכיסוי לגלאקסי 4 בעל הקליפס לחגורה משאר הכיסויים, הוא שהוא יוצר בצורה בלעדית עבור החברה הישראלית, והאיכות שלו גבוהה בהתאם.


הכיסוי לגלאקסי 4 בנוי משתי יחידות אשר מתחברות יחדיו. השכבה הפנימית עושייה מפוליקרבונט איכותי ששומר על המכשיר שלכם במקרה של נפילה ומגן עליו מפני זעזועים. השכבה החיצונית עשוייה גם היא מפוליקרבונט והיא כוללת את הקפליפס לחגורה. הקליפס עצמו נפתח בקלות וכאשר הוא פתוח לחלוטין הוא משמש בנוסף גם במעמד לצורך צפייה בוידאו וגלישה נוחה באינטרנט. הקליפס גם מסתובב ב 360 מעלות כך שניתן לכוונןן אותו לתלייה אנכית, אופקית או זוויתית לפי הצורך והנוחות.

Hard Plastic Cover With belt clip holster and kickstand Combo Case for iPhone 5

פרטים רבים עדיין לא ידועים לנו על הכיסוי לגלאקסי 4, אנחנו יודעים שהוא יהיה זמין בשחור בלבד (בשלב הזה) ויגיע לארץ הקודש יחד עם הגעת הגלאקסי 4, בסוף אפריל.

כיסויים עם קליפס למכשירי סמארטפון בעבר נטו להיות בעלי איכות נמוכה ולהישבר בקלות. הייחוד כאן הוא שלא מדובר במוצר סיני זול אלא במוצר שתוכנן בקפידה ולפי סטנדרטים גבוהים ע"י חברת גיאפון. אני מניח שבקרוב יגיעו לארץ כיסוי קליפס לגלאקסי 4 באיכות נמוכה ולכן אני ממליץ על רכישה מהיבואן המורשה הבלעדי, זוהי חברת גיאפון ב 03-5225713, או מהאתר IPHONECOVER.CO.IL, החנות היחידה המאושרת ע"י היבואן. היזהרו מחיקויים וחפשו את סמל היבואן.




כיסוי לגלקסי 4 באמפר Hybrid Bumper


מחפשים באמפר לגלקסי 4 ? מחפשים הגנה משולמת לצד איכות ויופי ? עכשיו בישראל Hybrid Bumper כיסוי הבאמפר המקורי להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו לחנות היבואן iphonecover.co.il 
חברת itel היא היבואן ההבלעדי לייבוא ושיווק "כיסויים לגלקסי 4" אל תחפשו כיסויים זולים אשר יגרמו לכם נזק למכשיר רכשו אך ורק דרך היבואן.



יום רביעי, 20 במרץ 2013

מגן לגלקסי 4 skech

דרשו את תו המקוריות 
יצרנית הכיסויים לגלקסי 4 skech השיקה את הליין החדש של הכיסויים לסמסונג גלקסי 4 החדש.
להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו לאתר iphonecover.co.il 


לפני מספר שעות דיווחנו על כיסויים לגלקסי 4 של סקצ' וכעת חשפה החברה באופן גלוי ורשמי את ליין הכיסויים החדשים שלה לסמסונג גלקסי 4.
רבים באינטרנט מחפשים אחר כיסוי לגלקסי 4, אך ישנם רבים אחרים המחפשים כיסוי איכותי לגלקסי 4 ולשם כך יש את חברת skech האמריקאית. הידועה בליין הכיסויים העזים שלה, לצד איכות ורמת גימור גבוהה לצד מחיר נוח לכל כיס.
הכיסוי מגיע עם מגן מסך לגלקסי 4 מקורי של החברה, אחריות יבואן ל 24 חודשים  ומשלוח חינם.

Otterbox לגלקסי 4

להזמנות חייגו 072-28-28-236 
ענקית הכיסויים האמריקאית Otterbox הכריזה על ליין שלם של כיסויים לגלקסי 4 מסדרת דיפנדר, קומיוטר וריפלקס. זכרו כיסוי לגלקסי 4 מקורי של otterbox קונים רק מהיבואן, היות ויש המון זיופים באתר המכירות הגדולים בעולם, כיסוי מזוייף עלול לגרום להתחממות יתר של המכשיר ולהרס החומרה שלו, אנו באייפון קאבר ישראל מבטיחים לכם אך ורק כיסוי לגלקסי 4 של אוטרבוקס מקורי.


Samsung Galaxy S4 חייב להיות עסקה אחת גדולה כפי שקבל את תשומת הלב של OtterBox לפני ההשקה. אנשים שמעוניינים במקרה מיצרן ההגנה מחוספס זה לא צריכים להתחנן ולהתפלל כחברה הודיעה באופן רשמי זה יהיה להוציא שורה של מקרים לסמסונג האחרון של. אנו יכולים לצפות Defender, נוסע קבוע, ומקרי סדרת רפלקס הגיעו למדפי חנויות בערך בזמן שהטלפון זמין, וכל אחד יהיה מעוצב עם ההתקנה זהה שני חלקים שכבר התרגל ללאורך זמן:



סדרת ה Defender מספקת 5 שכבות הגנה מהמובילות בתעשייה כדי לשמור על המכשיר המתקדם ללא פגע.
שכבה 1 מגן מסך לגלקסי 4 מפלסטיק קשיח
שכבה 2 שכבת פוליקרובנט להגנה מלאה על החלק האחורי של הגלקסי 4.
שכבה 3 ספוג מיוחד המודבק לשכבה מספר 2 לבלימת הלם בליסטי.
שכבה 4 שכבת סיליקון גמיש וחזק לבלימת זעוזעים במקרה של חבטה אדירה.
שכבה 5 תופסן לחגורה המשמש כקו הגנה חמישי וגם כתוספן 

זמין בצבעים 



כיסוי מסדרת Commuter ללגלקסי 4 הוא דק, אלגנטי ומסוגנן. הוא מגן על הטלפון החכם עם קליפה קשה מפלסטיק פוליקרבונט חיצוני ושכבת סיליקון פנימית עמידה שנועדה לרכך את המכשיר במהלך נפילה ולספוג זעזועים. מגן מסך עצמי מתרפק כלול כדי להגן מסריטות 
זמין בצבעים 






סדרת רפלקס היא כיסוי קל אך יציב ל4 S של גלקסי. הכיסוי בנוי מ 2חלקים שונים ומיועד להתקנה קלה ומהירה, כיסוי העשוי 2 חומרים שונים להגנה מלאה וחזקה.





יום שלישי, 19 במרץ 2013

כיסוי לגלקסי 4 skech

כיסוי לגלקסי 4 של skech קונים רק מאתרים מורשים.
 להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו ישירות לאתר היבואן אייפון קאבר ישראל .
חברת skech תחשוף בעוד מספר שעות את הליין החדש שלה של כיסויים לגלקסי 4. רבים מאיתנו מחפשים אחר כיסויים יפים לגלקסי 4, חברת skech האמריקאית היא התשובה לכך.

skech לגלקסי 4 הוא כיסוי מהמבוקשים ביותר בישראל וניתן להשיג אותם במספר נקודות מכירה, אחת החברות הגדולות בישראל אשר מייבאת כיסויים מקוריים של חברת skech היא iphonecover.co.il וניתן להשיג אותם ב 072-28-28-236 .
הכיסוי מגיע במספר צבעים מרהיבים ועיצובים חדשים .


מגן לגלקסי 4 case max x line כיסוי סיליקון איכותי

כיסוי לגלקסי 4+ מגן מסך לגלקסי +משלוח חינם רק 59 ש"ח 
רק אצלנו אקספרס עם שליח עד הבית חינם תוך 3 שעות +מגן מסך חינם+אחריות ל 36 חודשים,היזהרו מזיופים.
כיסויים לגלקסי 4  Case Max X LIne - ביבוא בלעדי בישראל, זכרו כיסוי לגלקסי 4 קונים רק אצל משווק מורשה ולא אתרים המוכרים כיסויים באיכות ירודה, itel.co.il היינו היבואן הגדול בישראל ליבוא אביזרים לגלקסי 4 באיכות הגבוהה בעולם. להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו ישירות לאתר היבואן iphonecover.co.il 


כאמור עם השקת מכשיר גלקסי 4 השיקה חברת Case Max את המגן לגלקסי 4 הנמכר ביותר בעולם X LINE כיסוי העשוי  100 אחוז סיליקון איכותי אשר נשמר לשנים ארוכות. בנוסף מציע כיסוי הגנה מעולה ביותר היות והוא עשוי מחומר מיוחד הסופג זעזועים וחבטות. הכיסוי בעל משק נמוך מאוד, כמעט אפסי ואינו מורגש כמעט על המכשיר. לכיסוי פרופיל דק במיוחד וזה אחד ההיתרונות הגדולים שלו ואינו הופך את המכשיר למגושם וגדול .


יום ראשון, 17 במרץ 2013

אביזרים מקוריים לגלקסי 4

מחפשים כיסויים מקוריים לגלקסי 4 ? מטען אלחוטי לגלקסי 4 ? כיסויים לגלקסי 4 קונים רק אצל היבואן הגדול בישראל ליבוא מוצרים איכותיים לסמסונג גלקסי 4. להזמנות כנסו לאתר Iphonecover.co.il 


 במהלך אירוע ההשקה של גלקסי S4 סמסונג הכריזה על מספר אבזרים חדשים שהולכים יחדיו עם הטלפון החכם ספינת הדגל החדשה שלה, סמסונג גלקסי 4.

בתמונה כיסויים מקוריים לגלקסי 4



 האביזרים החדשים עושים הכל מלהגן על הסמסונג גלקסי S4 החדש ועד כדי לטעון אלחוטית את הטלפון החדש ונתוני כושר סינכרון. סמסונג לא הייתה מאוד ברורה מתי כל אחד מהאביזרים החדשים יגיע לחנויות, למרות שסביר להניח שהרוב יגיע לחנויות בחודש אפריל כאשר הטלפון מגיע ראשון למפעילים הסלולריים.

צפו בוידאו המציג את הליין החדש של אביזרים לגלקסי 4 מקוריים בלבד.



כמו גלקסי S3,  לסמסונג גלקסיS4 החדש יש אוסף של עטיפות שיחליף את דלת הסוללה של הטלפון ולהגן על המסך. כיסויים אלו מגיעים במגוון של צבעים כוללים כחול, כתום, ורוד, ירוק ושחור. הגרסה הרגילה של הכיסויים תכסה את כל המסך, כך שמשתמש יצטרך לפתוח את הדש הקדמי כדי לראות את תצוגת 1080p 5-inch של הטלפון.

 סמסונג גם הציגה מקרה של כיסויים הנקראים "S View Cover" כיסוי לגלקסי 4 אשר לו יש חלון קטן בחלקו העליון של המארז המאפשר למשתמשים לצפות בחלק מהמסך .המקרה עובד כמו כיסוי חכם לאייפד, כלומר זה יכניס באופן אוטומטי את הטלפון למצב 
שינה.


בתמונה כיסוי לגלקסי 4 "S View Cover"


כאשר המשתמש סוגר את ה "S View Cover" הטלפון יציג נתונים כמו זמן, מזג אוויר והודעות בחלון הקטן. זה עושה את זה קל כדי להגן על המסך ולראות כמות של מידע במהירות.

לאחר המצגת סמסונג הראה מטען אלחוטי לגלקסי S4 אשר דורש דלת סוללה חדשה. זה לא ברור אם כל אחד מהמקרים האחרים יתמכו בטעינה אלחוטית בגלקסי 4.

מטען אלחוטי לגלקסי 4


יום חמישי, 14 במרץ 2013

גלקסי S4 נחשף רשמית

היום לפנות בוקר זה קרה, גלקסי S4 מכשיר הדגל של סמסונג נחשף בעולם.מסך בגודל של 5 אינצ’ fHD, מעבד 8 ליבות מטורפות ומצלמה 13 מגה פיקסל.


כולנו המתנו לרגע הזה שסמסונג תציג את מכשיר ה גלקסי 4 החדש אך ראוי לציין שתמונות המכשיר שדלפו מספר ימים לפני ההכרזה זהות ב 100% למכשיר שהציגה סמסונג אמש.

ראשית כל המסך של גלקסי 4 מגיע בגרסת Full HD Super AMOLED בגודל 5 אינץ כפי שדווח בפרסומים המוקדמים, למרות הגדלת המסך הגודל של המכשיר לא גדל בהרבה אלא נפרס כעת על כל המכשיר, אך עדיין מדובר במכשיר גדול, גדול בהרבה ממכשיר ה S3, אייפון 5 ונקסוס 4.

פיצ'ר מדהים נוסף הוא ה Air View המאפשר למשתמש לרחף מעל המסך עם היד ולהזיז דפים ימינה ושמאלה ללא צורך במגע עם היד, ריחוף כבר אמרנו ? 



טכנולוגיית הגלילה כפי שדווח בישראל ובעולם נקראת Samsung Smart Pause ומאפשרת לשלוט על מסך הוידאו של הגלקסי, כאשר נפעיל וידאו ונסתכל הצידה מכשיר הסמסונג גלקסי 4 יעצור באופן מדהים את הוידאו, כאשר נסתכל על המסך הוידאו יפעל באופן אוטומטי.



הגלקסי 4 מגיע עם מצלמה 13 מגה פיקסל מיוחדת מאוד המאפשרת לצלם גם בצלמה הקדמית וגם במצלמה האחורית בו זמנית ובנוסף אפשרויות רבות של עריכת תמונות.


צפו במכשיר הגלקסי 4 בפעולה בוידאו.



גלקסי 4 בתמונות מפתיעות

רגע לפני ההשקה שתתרחש היום בשעה 1:00 בלילה שעון ישראל, מודלפות לרשת תמונות של מכשיר "גלקסי 4".



לפני מספר ימים חשפו כאן לראשונה ליין עק של כיסויים לגלקסי 4 ואביזרים לגלקסי 4 והיום אנו עדים לתמונות חיות של מכשיר הגלקסי 4 החדש.
כפי שאתם בוודאי מבחינים מכשיר הגלקסי 4, דומה מאוד למכשיר הגלקסי 3, השוני העיקרי בו מדובר הוא מספר פיצ'רים מדהימים שטרם נראו בעולם, כגון גלילה מטה ומעלה עם העין.
בנוסף יגיע גלקסי 4 עם מסך של 5 אינץ, מעבד מטורף של 8 ליבות, מצלמה 13 מגה פיקסל ומשקל של 138 גרם.




יום שני, 11 במרץ 2013

מכשיר הגלקסי 4 דלף ?

האם כך יראה מכשיר הגלקסי 4 ? i9500 ? מקור סיני בכיר מדליף תמונות בלעדיות של מכשיר הגלקסי S4 החדש.


המקור הסיני טוען שהמספר הסידורי של המכשיר הוא GT-I9502 ולא i9500 כפי שחשבנו אך זה עוד נתון לוויכוח, בכל מקרה מדובר במכשיר בעל מפרט של מסך בגודל 5 אינץ, אנדרואיד 4.2.1, מצלמה 13 מגה פיקסל, מעבד 1.8, מצלמה קדמית.


וידאו גלקסי 4