יום שלישי, 26 במרץ 2013

כיסוי לגלקסי 4 Case Mate Tough

כיסוי לגלקסי 4 Case Mate Tough קונים מהיבואן או ממשווק מורשה, אייפון קאבר הינו היבואן הגדול בישראל ליבוא כיסויים ואביזרים לגלקסי 4 מסדרת Case Mate | LifeProof | PureGear | SwitchEasy | Melkco | OtterBox
להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו לאתר היבואן אייפון קאבר.


למה לקנות ? כיסוי לגלקסי 4 Case Mate Tough

לאורח חיים פעילים - הליכה, ריצה או אפילו לשחק ספורט
הגנה משופרת לפקדים וחסינות מאבק.
 גישה לכל היציאות והכפתורים
עור שחור מגיע עם סיליקון שחור מעוטר בפלסטיק ABS

לא לשכוח לעולם כיסוי לגלקסי של קייס מייט קונים אך ורק באתר אייפון קאבר, היזהרו מזיופים.

"כיסוי לגלקסי 4 Case Mate Tough" נועד למי שייקח את ה"גלקסי 4"שלהם בכל מקום, בין אם זה ברכבת או במעלה הר, הכיסוי הקשיח של Case-Mate הוא אולטימטיבי בהגנה קשוחה. שילוב של שכבה פנימית מסיליקון עם פלסטיק ABS פגז סופר קשה, כיסוי זה ישמור על הטלפון שלך באופן מפתיע.
לסייום מרקם מסוגנן נראה טוב ומוסיף אחיזה משופרת.
הכיסוי הקשה של Case-Mate הוא לא רק על הגנה על המכשיר הנייד שלך, זה גם מסוגנן עם סופר  גימור מחוספס שנותן לטלפון שלך מראה ייחודי. גימור זה גם עוזר לשפר את האחיזה כך שאתה פחות צפוי לנפילות מגלקסי S4 שלך במקום הראשון, ומתנגד לכך שטביעות אצבעות ייראו בכיסוי שלך
הגנה חסינה אבק הכי חשוב הגנה משופרת לפקדים
הגנה מפני נפילות וסריטות את זה קייס מייט לגלקסי 4 עושה בקלות, אבל האם הטלפון שלך הוא נוטה לאבק ולכלוך והוא מקבל את זה בפנים ? אז אם זה יקרה בסופו של דבר הגלקסי 4 יסבול מנזק פנימי שיכול להיות יקרה מאוד לתיקון. הכיסוי הקשה של Case-Mate מקבל תכונות הגנת מאבק לכפתורים אשר מסייע להפחית את הסיכון לנזק.

למרות שכיסוי זה מציע הגנה אולטימטיבית משריטות וטיפין, הוא לא מתפשר על שימושיות . כל הלחצנים, המצלמות, הרמקולים והיציאות של סמסונג גלקסי S4 הם נגישים, כך שלעולם לא תצטרך להסיר את הכיסוי שלך על מנת להשתמש בו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה