יום חמישי, 14 במרץ 2013

גלקסי S4 נחשף רשמית

היום לפנות בוקר זה קרה, גלקסי S4 מכשיר הדגל של סמסונג נחשף בעולם.מסך בגודל של 5 אינצ’ fHD, מעבד 8 ליבות מטורפות ומצלמה 13 מגה פיקסל.


כולנו המתנו לרגע הזה שסמסונג תציג את מכשיר ה גלקסי 4 החדש אך ראוי לציין שתמונות המכשיר שדלפו מספר ימים לפני ההכרזה זהות ב 100% למכשיר שהציגה סמסונג אמש.

ראשית כל המסך של גלקסי 4 מגיע בגרסת Full HD Super AMOLED בגודל 5 אינץ כפי שדווח בפרסומים המוקדמים, למרות הגדלת המסך הגודל של המכשיר לא גדל בהרבה אלא נפרס כעת על כל המכשיר, אך עדיין מדובר במכשיר גדול, גדול בהרבה ממכשיר ה S3, אייפון 5 ונקסוס 4.

פיצ'ר מדהים נוסף הוא ה Air View המאפשר למשתמש לרחף מעל המסך עם היד ולהזיז דפים ימינה ושמאלה ללא צורך במגע עם היד, ריחוף כבר אמרנו ? 



טכנולוגיית הגלילה כפי שדווח בישראל ובעולם נקראת Samsung Smart Pause ומאפשרת לשלוט על מסך הוידאו של הגלקסי, כאשר נפעיל וידאו ונסתכל הצידה מכשיר הסמסונג גלקסי 4 יעצור באופן מדהים את הוידאו, כאשר נסתכל על המסך הוידאו יפעל באופן אוטומטי.



הגלקסי 4 מגיע עם מצלמה 13 מגה פיקסל מיוחדת מאוד המאפשרת לצלם גם בצלמה הקדמית וגם במצלמה האחורית בו זמנית ובנוסף אפשרויות רבות של עריכת תמונות.


צפו במכשיר הגלקסי 4 בפעולה בוידאו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה