יום ראשון, 17 במרץ 2013

אביזרים מקוריים לגלקסי 4

מחפשים כיסויים מקוריים לגלקסי 4 ? מטען אלחוטי לגלקסי 4 ? כיסויים לגלקסי 4 קונים רק אצל היבואן הגדול בישראל ליבוא מוצרים איכותיים לסמסונג גלקסי 4. להזמנות כנסו לאתר Iphonecover.co.il 


 במהלך אירוע ההשקה של גלקסי S4 סמסונג הכריזה על מספר אבזרים חדשים שהולכים יחדיו עם הטלפון החכם ספינת הדגל החדשה שלה, סמסונג גלקסי 4.

בתמונה כיסויים מקוריים לגלקסי 4



 האביזרים החדשים עושים הכל מלהגן על הסמסונג גלקסי S4 החדש ועד כדי לטעון אלחוטית את הטלפון החדש ונתוני כושר סינכרון. סמסונג לא הייתה מאוד ברורה מתי כל אחד מהאביזרים החדשים יגיע לחנויות, למרות שסביר להניח שהרוב יגיע לחנויות בחודש אפריל כאשר הטלפון מגיע ראשון למפעילים הסלולריים.

צפו בוידאו המציג את הליין החדש של אביזרים לגלקסי 4 מקוריים בלבד.



כמו גלקסי S3,  לסמסונג גלקסיS4 החדש יש אוסף של עטיפות שיחליף את דלת הסוללה של הטלפון ולהגן על המסך. כיסויים אלו מגיעים במגוון של צבעים כוללים כחול, כתום, ורוד, ירוק ושחור. הגרסה הרגילה של הכיסויים תכסה את כל המסך, כך שמשתמש יצטרך לפתוח את הדש הקדמי כדי לראות את תצוגת 1080p 5-inch של הטלפון.

 סמסונג גם הציגה מקרה של כיסויים הנקראים "S View Cover" כיסוי לגלקסי 4 אשר לו יש חלון קטן בחלקו העליון של המארז המאפשר למשתמשים לצפות בחלק מהמסך .המקרה עובד כמו כיסוי חכם לאייפד, כלומר זה יכניס באופן אוטומטי את הטלפון למצב 
שינה.


בתמונה כיסוי לגלקסי 4 "S View Cover"


כאשר המשתמש סוגר את ה "S View Cover" הטלפון יציג נתונים כמו זמן, מזג אוויר והודעות בחלון הקטן. זה עושה את זה קל כדי להגן על המסך ולראות כמות של מידע במהירות.

לאחר המצגת סמסונג הראה מטען אלחוטי לגלקסי S4 אשר דורש דלת סוללה חדשה. זה לא ברור אם כל אחד מהמקרים האחרים יתמכו בטעינה אלחוטית בגלקסי 4.

מטען אלחוטי לגלקסי 4


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה