יום חמישי, 21 במרץ 2013

כיסוי לגלקסי 4 עם קליפס לחגורה

עולם הכיסויים לגלאקסי 4 החדש של סמסונג כמרקחה.  כל יום אנו עדים להצגת כיסוי לגלאקסי 4 חדשני ושנה מקודמו. היום אני אציג בפניכם את אחד הכיסויים לגלאקסי 4 הנוחים ביותר בנמצא, כיסוי לגלאקסי 4 עם אפשרות לתלייה על החגורה.

הכיסוי לגלאקסי 4 הינו כיסוי שעוצב במיוחד עבור חברת גיאפון, אחת מחנויות האביבזרים לגלאקסי 4, ולכל סוגי הסמארטפונים הטובה ביותר. מה שמייחד את הכיסוי לגלאקסי 4 בעל הקליפס לחגורה משאר הכיסויים, הוא שהוא יוצר בצורה בלעדית עבור החברה הישראלית, והאיכות שלו גבוהה בהתאם.


הכיסוי לגלאקסי 4 בנוי משתי יחידות אשר מתחברות יחדיו. השכבה הפנימית עושייה מפוליקרבונט איכותי ששומר על המכשיר שלכם במקרה של נפילה ומגן עליו מפני זעזועים. השכבה החיצונית עשוייה גם היא מפוליקרבונט והיא כוללת את הקפליפס לחגורה. הקליפס עצמו נפתח בקלות וכאשר הוא פתוח לחלוטין הוא משמש בנוסף גם במעמד לצורך צפייה בוידאו וגלישה נוחה באינטרנט. הקליפס גם מסתובב ב 360 מעלות כך שניתן לכוונןן אותו לתלייה אנכית, אופקית או זוויתית לפי הצורך והנוחות.

Hard Plastic Cover With belt clip holster and kickstand Combo Case for iPhone 5

פרטים רבים עדיין לא ידועים לנו על הכיסוי לגלאקסי 4, אנחנו יודעים שהוא יהיה זמין בשחור בלבד (בשלב הזה) ויגיע לארץ הקודש יחד עם הגעת הגלאקסי 4, בסוף אפריל.

כיסויים עם קליפס למכשירי סמארטפון בעבר נטו להיות בעלי איכות נמוכה ולהישבר בקלות. הייחוד כאן הוא שלא מדובר במוצר סיני זול אלא במוצר שתוכנן בקפידה ולפי סטנדרטים גבוהים ע"י חברת גיאפון. אני מניח שבקרוב יגיעו לארץ כיסוי קליפס לגלאקסי 4 באיכות נמוכה ולכן אני ממליץ על רכישה מהיבואן המורשה הבלעדי, זוהי חברת גיאפון ב 03-5225713, או מהאתר IPHONECOVER.CO.IL, החנות היחידה המאושרת ע"י היבואן. היזהרו מחיקויים וחפשו את סמל היבואן.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה