יום רביעי, 20 במרץ 2013

Otterbox לגלקסי 4

להזמנות חייגו 072-28-28-236 
ענקית הכיסויים האמריקאית Otterbox הכריזה על ליין שלם של כיסויים לגלקסי 4 מסדרת דיפנדר, קומיוטר וריפלקס. זכרו כיסוי לגלקסי 4 מקורי של otterbox קונים רק מהיבואן, היות ויש המון זיופים באתר המכירות הגדולים בעולם, כיסוי מזוייף עלול לגרום להתחממות יתר של המכשיר ולהרס החומרה שלו, אנו באייפון קאבר ישראל מבטיחים לכם אך ורק כיסוי לגלקסי 4 של אוטרבוקס מקורי.


Samsung Galaxy S4 חייב להיות עסקה אחת גדולה כפי שקבל את תשומת הלב של OtterBox לפני ההשקה. אנשים שמעוניינים במקרה מיצרן ההגנה מחוספס זה לא צריכים להתחנן ולהתפלל כחברה הודיעה באופן רשמי זה יהיה להוציא שורה של מקרים לסמסונג האחרון של. אנו יכולים לצפות Defender, נוסע קבוע, ומקרי סדרת רפלקס הגיעו למדפי חנויות בערך בזמן שהטלפון זמין, וכל אחד יהיה מעוצב עם ההתקנה זהה שני חלקים שכבר התרגל ללאורך זמן:



סדרת ה Defender מספקת 5 שכבות הגנה מהמובילות בתעשייה כדי לשמור על המכשיר המתקדם ללא פגע.
שכבה 1 מגן מסך לגלקסי 4 מפלסטיק קשיח
שכבה 2 שכבת פוליקרובנט להגנה מלאה על החלק האחורי של הגלקסי 4.
שכבה 3 ספוג מיוחד המודבק לשכבה מספר 2 לבלימת הלם בליסטי.
שכבה 4 שכבת סיליקון גמיש וחזק לבלימת זעוזעים במקרה של חבטה אדירה.
שכבה 5 תופסן לחגורה המשמש כקו הגנה חמישי וגם כתוספן 

זמין בצבעים 



כיסוי מסדרת Commuter ללגלקסי 4 הוא דק, אלגנטי ומסוגנן. הוא מגן על הטלפון החכם עם קליפה קשה מפלסטיק פוליקרבונט חיצוני ושכבת סיליקון פנימית עמידה שנועדה לרכך את המכשיר במהלך נפילה ולספוג זעזועים. מגן מסך עצמי מתרפק כלול כדי להגן מסריטות 
זמין בצבעים 






סדרת רפלקס היא כיסוי קל אך יציב ל4 S של גלקסי. הכיסוי בנוי מ 2חלקים שונים ומיועד להתקנה קלה ומהירה, כיסוי העשוי 2 חומרים שונים להגנה מלאה וחזקה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה